Thursday, January 7, 2010


huh cuty sekolah nie mmng membosankan....lebih membosnkan lagi aku nie candidates spm and tydo jer memanjang...nasib baek ade komputer kesayangan aku nie.... hari2 duduk depan komputer... tp bgus jgak sbb boleh chat dgn kawan2 ak... cari kerje??? huh ak nk cari kerja tp tu ar sumernyer tak kne...x confident la katanyer...tp mmng btul pown...da sampy tempat tu... mulut nie susah sngt nk ckap....errrggghhhh "kak kat sini ade kejer kosong ker???" nk cakap tu pown susah.... baper ayat jer weyh....



cousin:pojie kau tak cari kejer ker???


me:da cari da... tp kat pasarraya jer dapat... hehehe...


cousin:hahaha (ketawa terbahak-bahak) ak pown turut gelak bersama-sama hhaha....


me:asal? (muker pelik jer)


cousin:ye ar, ko kejer ar ngan orng bangla tu....nnty ko pown satu kepala dengan dorang...


me:ishh pe ar korang nie.weyhh jgn ar ckp camtu.....(bwat muker).. (dalam haty:btul jgak kata dorang tuh)errrggghhh tak nak ak... daaaa~


esoknya....


ak tak isi pown borang tuh...

ak letak borng tuh kat bawah meja....

lastly, ak pown ambik keputusan jaga adek kesayangan ak tuh....

bulan2 dapat gaji kowt....

ahahahaha..... rm 200++

jadi ar tuh....asal kan dapat money....

ahahaha.....


ala lagipown ak x nk pikir pasal kejer pown....

da study hard dpt degree ker boleyh ar dpt job yg bgus2...kn3??


tp an kiter tak sepatutnyer memilih kerja sebab kejer tu pown halal aper....

tapi tak per ar nnty ak tolong sedarkan diri ak nie jgn memilh kerja sngt...

huh,, susah jgak hidup nie kan????

urmmmm :(




No comments:

Post a Comment